Nowe maulszki w kolekcji

W końcu uprzątnęłam nieco kącik do zdjęć i udało mi się sfotografować moje najnowsze maluchy. Niestety moja lustrzanka jakiś czas temu umarła śmiercią niewyjaśnioną, dlatego jakoś zdjęć zostawia wiele do życzenia.

Wszystkie nowe maluszki razem.

Misio i Króliczek.

Panna w kabriolecie.

Panienka z Tokio i Pszczółka.


 Wkrótce dołączy jeszcze kilka nowych kruszynek. Czekam jedynie na paczuszki.

A oto moja starsza kolekcja:

Blythe LPS i Petite Blythe

Panienki Blythe i Koteczek.

Więcej panien.

I ostatnie panny. 


Kolekcja urosła w baaardzo szybkim tempie. Niestety pozostałe brakujące okazy są dość ciężko dostępne, a jeżeli już są to ceny są kosmiczne. Będę jednak polować na okazje 😅

Komentarze

  1. Przecudowna kolekcja! Tylko pozazdrościć :). A koteczek ze skutera jest pieskiem a konkretniej corgim mold 2 :p

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę! Dziękuję za sprostowanie ^^ Jak widać nie jestem jeszcze zbyt dobrze zaznajomiona w temacie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście - ilość aż zapiera dech!
    lubię te pysiałki, choć czasem zmieniam
    Im wzrost...;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam im ciałek z lepszą artykulacją ale mniej więcej w podobnych proporcjach i do tej pory jeszcze nic ciekawego nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna niemoc

Nowa Panna w kolekcji - Aehael Human ver.

Czyżby córka szła w ślady mamy?