Petite Blythe / LPS Blythe

Ze względu na rozmiary lalek Pullip i im podobnych muszę z nich zrezygnować jako moich modelek. Możliwe, że i Monsterki odejdą daleko do kartonów. Niestety brak miejsca po kolejnej przeprowadzce zmusił mnie do podjęcia decyzji o znalezieniu nowej inspiracji. Tym razem wybór padł na mini laleczki Blythe. Dzięki ich malutkim rozmiarom jestem wstanie dalej tworzyć dla nich dodatki. Poza tym ich rozmiar pozwala mi na dobór dodatków w bardzo popularnej skali 1:12 co jest kolejnym dużym plusem.
Kto wie, może to jednak te lalki zagoszczą u mnie na stałe. Poniżej zamieszczam jedynie poglądowe zdjęcie laleczek, które nie należą do mojej kolekcji. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna niemoc

Nowa Panna w kolekcji - Aehael Human ver.

Czyżby córka szła w ślady mamy?