Shibajuku Girls mini wydanie laleczki

Hunter Products wypuścił kolejną serię lalek Shibajuku Girls. Są w tym wydaniu standardowe duże lalki, dodatkowe zestawy ubranek i spinek oraz nowość w postaci mini laleczek. Poniżej przedstawiam mój okaz.

Koe mini laleczka Shibajuku Girls

Ponieważ cena lalek i dodatków jest kolosalna, pozwoliłam sobie jedynie na małą laleczkę do porównania. Jakość ubranek jest słaba mimo ciekawych krojów i za droga jak na mój gust. Poza tym spędziłam przy półce z mini laleczkami z dobre 45 minut przebierając je. Większość z nich wyglądała jak odpadki z produkcji. Krzywo włożone oczy oraz krzywe make-upy. Jak na promocję firmy to słabo im idzie. Niestety coś mnie w tych dyniogłowych lalkach przyciąga. Korci mnie zakup podróbki mojej Akemi do porównania na foto sesji, ale nie za taką cenę. Cena jest porażająca i nie idzie w parze z jakością.


Komentarze

  1. Koral! zajrzyj koniecznie do Smarkacza.pl
    tam są mini za średnio 35pln - zamówiłam
    kilka, w tym dwie niunie dla Koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dobrą radę :D Właśnie utonęłam w ofertach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wszystkie mini mają tak słabiutkie stawy kolanowe? Mojej właśnie pękł, gdzieś przy piątek czy szóstej próbie zgięcia nogi... :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna niemoc

Czyżby córka szła w ślady mamy?

Nowa Panna w kolekcji - Aehael Human ver.