Lalkowania ciąg dalszy

Zdjęcie półki z lalkami Barbie

    Kto by pomyślał, że ten blog istnieje już od 2015 roku. Jakiś czas temu jednak przeszedł w stan uśpienia. Stare posty straciły na znaczeniu ponieważ przez lata moje nastawienie do hobby zmieniło się diametralnie. To wszystko dzięki cudownym znajomym z grup społecznościowych którzy inspirowali mnie do dalszej zabawy.

    Poza tym uległam urokowi Instagrama i tam głownie publikowałam zdjęcia. Można je znaleźć na profilach: barbiearea, instadollstudio, smartdollcorner i smallmode. Aby zapanować nad lalkowym chaosem każdy typ lalek otrzymał swój profil. Niestety nie jestem systematyczna w publikacjach nowinek.

    Lalki na zdjęciu już nie królują na półce. Przy porządkach moja koncepcja wystawy ciągle ulega zmianie. Aktualnie nów jestem w trakcie porządków więc kto wie kto tym zarazem tam zagości 😄

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna niemoc

Czyżby córka szła w ślady mamy?

Nowa Panna w kolekcji - Aehael Human ver.