Długa przerwa która jeszcze potrwa

Ameyia / Koral shared a photo with you from the Flickr app! Check it out: https://flic.kr/p/XUheYv

Tak dawno nic nie pisałam, że  prawie zapomniałam o blogu. Na forach też  już się nie udzielam, ale to nie oznacza że porzuciłam  lalkowe hobby.  Co to, to nie! Porostu od roku mieszkamy na kartonach i już lada dzień przeprowadzamy się do naszego pięknego, nowego mieszkania. Niestety nie ma mowy dalej o tworzeniu czegokolwiek ponieważ pokoje są całkiem puste. Jedynie mamy urządzoną w pełni kuchnię  i łazienkę. Czas zastanowić  się  nad meblami. Dodatkowo niedługo  do naszej rodziny dołączy  kolejny maluszek. Jestem w ciągłym biegu mimo ogromnego brzuszka dlatego lalki i całość  z nimi związana leży  w kartonach razem z resztą  naszych rzeczy. Mam sporo rzeczy na sprzedaż i sporo w planach do kupienia, lecz z tym muszę  poczekać. Nie mam na nic czasu. Na moim profilu olx jednak są  jeszcze pojedyncze sztuki rzeczy które  mam na wierzchu. Zapraszam więc  do obejrzenia. Niestety jednak czas na wysyłkę w przybliżeniu to ok. 3 dni. Muszę  wszystko  starannie wpisywać  w grafik.
Już  nie mogę  się  doczekać  powrotu do hobby. Mam tyle pomysłów! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna niemoc

Czyżby córka szła w ślady mamy?

Nowa Panna w kolekcji - Aehael Human ver.