Nowa Panna w kolekcji - Aehael Human ver.


Uwaga na w tym poście znajduje się sporo lalkowej golizny!

Ostatnio sprzedałam kilka lalek i mogłam sobie pozwolić na niezłe szaleństwo. Otóż do grona moich dziewczyn dołączyła pierwsza lalka bjd, a dokładnie limitka Aehael-Human ver. (small breast, white skin)Biedulka leży jeszcze bez makijażu, ale jak tylko zawita kurier z podkładem zaczynam zabawę. Nie wiem jeszcze gdzie znajdę miejsce ale specjalnie zamówiłam werniks satynowy do farb akrylowych, Liquitex,żeby nie mieć kłopotu z toksycznym MSC który z reszta się gdzieś zapodział w kartonach podczas przeprowadzki. Szukając natchnienia znalazłam te dwa zdjęcia z których będę czerpać inspirację.
Niestety gorzej będzie z ubrankiem ponieważ nie wiem jak mi pójdzie praca z maszyną, ale zobaczymy.
Peruka i oczka już są, ale znając mnie to jeszcze nad tym popracuję. Czekam na kłaczki z alpaki. 

Jestem ciekawa czy wciągnie mnie ten typ lalek. Do tej pory zostają przy mnie jedynie moje customy. Reszta prędzej czy później leci dalej w świat, dlatego jestem pełna nadziei, że tym razem ta panna zostanie już na zawsze. 
Poniżej przedstawiam resztę zdjęć mojej pięknej Aehael.







Komentarze

  1. Z niecierpliwością wyczekuję zdjęć ukończonej panny, ma potencjał <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w przeciągu miesiąca dam radę coś wykombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest dużo lalkowej golizny?!
    to skandalicznie malutko tejże :)))
    butki przywiozła pannica cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna niemoc

Czyżby córka szła w ślady mamy?

Lalkowania ciąg dalszy